Tonton Wayang Maleficent !

Assalamualaikum.


Tadi petang abang aku ajak pergi tengok wayang. So, abang aku bawa aku,kakak,adik dengan Pendekar Gunung Keriang pergi tengok wayang. 

Aku,kakak dengan adik ambil cerita Maleficent. Abang dengan Pendekar Gunung Keriang pula ambil cerita Edge Of Tomorrow. Katanya, besok nak tengok cerita Maleficent pula dengan kakak aku lagi seorang.


 *adik aku terlebih ketinggian.Kalau tak free sahaja kami dapat*

Cerita Maleficent start pukul 2.30 p.m. Cerita Edge Of Tomorrow pula start pukul 2.15 p.m. Lepas solat tu, kami semua masuk sekali. Sementara tunggu cerita Maleficent nak mula aku nampak ada orang keluarkan MONOPOD and selfie dengan her friend (mybe) . So, kalau korunk masih tercari-cari MONOPOD , boleh make an order dekat aku. 





MONOPOD 
RM 35 - SM
RM 40  - SS (promosi RM 38 )
 COLOUR : PINK / BLUE / BLACK
 Free Postage 


Wahaha! Sempat berniaga! Ok,sambung cerita. So,cerita Maleficent pun bermula. Aku tengok dengan khusyuknya! Heeeee :3

Cerita Maleficent ini kisahnya lebih kurang seperti Sleeping Beauty. Cuma yang menyumpah Puteri Aurora itu yang baik orangnya. Mengisahkan tentang Maleficent,seorang Ibu Pari-pari yang mulanya baik dengan ....... (tak ingat nama budak tu) Namun,akhirnya dia mempelajari sikap tamak manusia. Sayapnya yang besar itu telah dicuri oleh manusia. Akhir cerita korang boleh tengok sendiri. Apapun, cerita dia memang best! Seriously, tak rugi kalau pergi tengok cerita Maleficent ini dekat panggung. Ajaklah rakan-rakan ataupun keluarga. Konfem best punya!

 
 Thank you for reading this entry .
XOXO
 
 

No comments: