Tambah Pendapatan Dengan Online Shop

Assalamualaikum .

Dulu,duit simpanan aku dalam tabung ada lah lebih kurang 400 lebih. Tapi,semenjak-menjak ni duit aku makin sikit dan makin sikit sehingga tinggal RM4. Gilossss! Sape yang pakai duit aku ni? ( Ceh,tak mengaku yang dia guna duit tu sendiri) 

Okey,aku tak guna duit tu lebih-lebih,okey. Tapi seyesli,duit aku memang banyak hilang. Aku pun tak tahu. Tapi sokaylah. Aku halalkan je. Mana tahu aku sendiri yang guna tapi tak perasan kan? Tak pelah..

Okey! Dengan cara buka online shop ni, aku boleh tambah pendapatan dan tambah duit poket aku! Aku ada beli daripada online shop yang lain dan daripada jualan penghabisan stok dekat butik umi aku. 

Nama online shop yang aku buka di facebook itu , MKA Online Shop . Jemput like dan memeriahkan fanpage aku itu. Thanks korunk ! :) 

Kalau korunk nak tahu fanpage aku itu apa dijual, bolehlah dijemput skodeng MKA Online Shop tu erkk.. Bukan senang dijemput skodeng tau.. Muahahaha!

Dalam fanpage MKA Online Shop itu, aku ada jual barang - barang seperti dibawah :
  • Buku
  • Baju
  • Abaya
  • Tudung
  • Beg
  • Kpop stuff
Ha! Amacam! Nampak macam shopping complex di hujung jarikan? Hahax ! Jemputlah membelinya. Murah daripada harga biasa kut! 

Memandangkan MKA Online Shop ini masih lagi baharu, tak semua gambar yang tersenarai aku upload lagi. Nanti aku akan upload gambar-gambar yang aku senarai, okey?

Contoh Tudung :


*Bajet giler! Biarlah, ini belog aku. 

Okey, ini contoh tudung yang aku jual. Kain Cotton, ada warna merah dan torqoise, saiz M, Awning Lembik,Harga RM40. Kain memang sedap! Aku tak tipu. Sungguh! Selanjutnya boleh lihat di MKA Online Shop 

Apa tunggu lagi? Banyak barang yang dinantikan untuk dibeli dan dimiliki. Cepat-cepat inbox aku di MKA Online Shop if berminat dan mahu membeli.

Dah! Cepat like di facebook sekarang juga!


XOXO



2 comments:

Yun Sing said...

Kami masuk kedai hampa cuci-cuci mata.. ^_^ kalau nak kami beli :P

ashyaziz said...

Hehe.. jemputlah kalau nak beli. Sorry barang x banyak yang dimasukkan lagi. :)