Merdeka whoo!

Assalamualaikum and hello wallo!
      Sorry,sebab lama sangat tak buka dan update entry baru.Maklumlah,tempoh hari saya sudah bilang yang saya tak boleh update apa-apa entry pun.Akhirnya, dapat jugak.Owh!Nampaknya saya sudah menukar gelaran.Dahulu saya selalu gelarkan 'aku' dalam blog ini.Mungkin ini satu penghijrahan.Acewah!Hihi

       Baru-baru ini saya sering melibatkan diri dalam ga or competition.Rasa seronok sebab rezeki saya melimpah.Alhamdulillah!

       Tak ada benda yang nak diceritakan.Saya tak banyak nak cerita.Mungkin lepas rombongan ke Pulah Pinang ini akan saya update entry terbaru,Insya-Allah.

        Cakap fasal Pulau Pinang,asalnya saya tak mahu sertai rombongan tersebut sebab selalu sangat kesana.Tapi,baru-baru ini saya memenangi tokoh nilam peringkat sekolah, jadi hadiahnya ialah lawatan ke rombongan Pulau Pinang.Free sahaja.

        Okeylah,weh! Nanti saya update entry baru erk!

Sampai sini,bye!

No comments: