Blog Walking..

Assalamualaikum..
Single Unavailable

Hmm.. Aku pun tak tahu kenapa mesti aku kena tulis Single Unavailable kat atas tu. Berbalik pada tajuk yang akau tulis diatas. Aku tengah BlogWalking karang ni.Maybe,aku akan follow saper-saper yang aku nak.. 

Nota Blog: Aku harap sapa yang baca ini bukan setakat baca,okey.Tapi follow sekali tau! Ekk!
Hmm, sekarang ini aku tengah cari blogger yang Hensem.. Dapat juga aku follow dan hurmm! hahaha.. Tapi sampai sekarang aku masih belum jumpa blogger yang aku idamkan..
*hargai ya this picture.. Aku buat penat2 tau..

Aku harap sangat aku dapat jumpa. Nanti kalau dah jumpa korunk jangan jelezzz tau!! Kalau dapat mamat atas ini pun lagi baguss!! Kalau sapa yang rasa dirinya handsome, datanglah follow saya yer.. Nanti saya nilai yer betapanya kehensemmannya itu.. Lalalala...

Ashya Aziz




3 comments:

Siti Aisyah Khalil said...

eeee...galaknya..pening!!pening!!uweekkk..*muntah

Ashya' said...

ehh! best apa kalau dapat mamat atas ni.. hahaha.. betul tak SaraNasri??

Sara said...

of Course ! That's Mine ok ! not yours... :p Sedih ah cam ni, Sara punye KyuHyun ashya' nak, Sara punye Luhan ashya nak ! hmmm... x aci la .