Banyaknya!

Assalamulaikum dan salam sejahtera buat pengunjung blog Ashya Aziz.
           Acewah!!Dah jadi pengacara plak!Hmm, lepas habis peperiksaan tak ada apa yang nak dibincangkan. Hanya main dan sesekali cikgu ada bagi kertas untuk disemak.banyak juga buku yang aku baca tapi..hmm, satu sahaja yang aku dapat habiskan..Antara buku yang aku baca ialah..



dan..buku yang sempat aku habiskan...


ada lagi.. tapi aku malas nak tunjuk.. mahu sembunyikan identiti aku.. mana bley bagitahu semua.. nanti heboh satu Malaysia.. Ek Eleh!! Ashya, kau bajet kau tu artis ker?Hurmm..


              Kenapa ekk?? Semenjak-menjak ini aku nak sangat banyak followers??Mungkin aku jealous dengan kawan aku.. dengan kak nisakay.. oppss!! Kak Nisa Kay itu memang dah glamour..Hmm.. saper2 yang baca entry aku kali ini.. Banyakkanlah berdoa semoga aku ramai followers,okey! Jangan korang doa sahaja tapi korang pun entah follow ker tidak.. Hurmm!

Setakat ini sahaja entry aku.. Semoga bertemu di lain lembaran!

AshyaAziz

p\s: Lupa aku mau ucap.. Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha

No comments: