Selamat Berkenalan...

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Wah, rasa teruja pula dapat blog baru!( jangan tak tahu, blog ini sudah lama, baru renovate) Sebenarnya,blog ini dinamakan WhitePink House. Tapi, memandangkan blog yang bernama WhitePink House ini terasa gedik sedikit.. jadi ia dinamakan DoMo KuN... Sedap tak? Dengan mouse domo kun. Dengan background pun domo kun. Semua dilibatkan dengan domo kun. Jadi kita bagi nama blog ini domo kun. Ish3...
Okey, sekarang kita mulakan perkenalan. Nama penuh aku Ashya Abdul Aziz. Nama panggilan Ashya. Ya, betul. Susahkan sebut nama aku? Jangan risau, korang semua boleh panggil macam mana pun.. Asal jangan panggil ayaq acaq sudah. hehehe... Itu sebenarnya nama panggilan aku waktu tahun lepas. Abang-abang senior suka kata kat aku. Owh, lupa pula. Followers dalam blog aku ini ada orang Kuala Lumpur. (KL) Jadi mesti mereka tidak tahu apa maksud ayaq acaq. Maksudnya ialah aku pun tak tahu. hahahaha..... (:p) Okey, nama sudah disebutkan. Umur aku pula 11 tahun. Mesti yang mengenali aku lebih dekat terkejut.. Tapi jangan bagitahu sapa-sapa okey? Umur pun sudah bagitahu. Sekarang apalagi? Apa? Tempat tinggal? Ala!! Takyah lah.. Nanti buka pintu rumah banyak bunga kat depan rumah.. Hehehehe! :p Sekolah? tak payahlah.. banyak tanya plak.. okeylah.. bye...

Yang Menaip,
 Ashya Aziz.

No comments: