Minat DomoKun?

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Memandangkan blog Domo Kun ini dalam proses menyiapkan, janganlah kata macam-macam di blog ini. Harap yang baca dan menjadi followers saya tolong promote page saya, okey? Harap dimurahkan rezeki. saya mempunyai seorang kawan yang followers dia dalam 106. Ya, terkejut bukan?Saya tahu.. yang ada ramai followers ini mungkin biasa sahaja. Tapi untuk saya, followers dya banyak giler..Mesti dia HOT kan?
Okey, kita sudah terkeluar tajuk. Entah macam mana, tetibe jer.. saya minat domo. Seperti yang orang sangka, mungkin saya minat domo sebab domo comel. Sedangkan tidak, Domo tidak comel.. Entah macam mana hati saya minat dia. Best sanagt ker domo?


Yang Menaip,
 Ashya Aziz.

2 comments:

Aina Farhah said...

ashya followers yg ASHYA kate 106 tu kat kak Aina ke ??

Ashya' said...

Ye La...